Kezdőknek
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Kezdőknek
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Akelir
Judge


Csatlakozott: 10.Szept. 2008 07:30
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest - Szeged

HozzászólásElküldve: 29.Okt. 2010 20:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Chapell írta:
1.
Tehát ha az 5/5-ös lényed kivéd egy 2/2-eset, akkor a második main phased folyamán 5/3 marad. )


Csak ebbe javítanék bele, mert ez nem igaz - a sima, normál sebzés SOHA nem csökkenti a lények Toughness értékét. Ha két sebzést kap egy 5/5-ös lény, az továbbra is 5/5-ös marad, csak a kör végéig van rajta két sebzés, ezért öli meg egy Lightning Bolt. Ez azért nem mindegy, mert ha pl. csökkenne a toughnesse, egészen nullára, öt sebzéstől, akkor a regenerálás pl. nem tudná megmenteni.

Az más kérdés, hogy bizonyos forrásból érkező sebzés (Wither, Infect) speciálisan azt tudja, hogy -1/-1 counterek formában kerül a lényre - ott ezért csökken a Toughness értéke.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
zoba
Apprentice


Csatlakozott: 25.Okt. 2010 20:14
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 07.Nov. 2010 12:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

helloztok szeretném kérdezzni hogy játszik e valaki magic workstationon összefuthatnánk pár mecs elejéig Wink
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
crymic
Apprentice


Csatlakozott: 13.Nov. 2010 10:30
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 13.Nov. 2010 10:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
A frissen szerzett paklimmal ismerkedem és lenne néhány kifejezés amit nem értek. Meg még pár apróság amik lehet triviálisak lesznek. Smile
Enchantment - Aura lapokat ellenséges és saját lényekre is ki tudok játszani?
Ha Vigiliance van egy lényen, azt csak akkor kell elforgatni ha valami képességét használom vagy védekezek?
A Condemn lappal csak az ellenség támadó lényét célozhatom, vagy feláldozhatom vele a sajátomat is életért cserébe?
A Flash tulajdonsággal rendelkező lény tulajdonképpen instantként bármikor kijátszható?
First strike: ez hogy is működik a játékban? A leírásnál minden szót értek, de nem tudom összerakni... Smile
Cho-Manno, Revolutionary: ez a "lény" a leírásából ítélve tulajdonképpen halhatatlan? Meg ha rárakom a Pariah lapot akkor ez rám is érvényes lesz?

Mennyi lap lehet egy pakliban?

Azt hiszem egyelőre ennyi, később még biztos lesz pár kérdésem. Smile
Előre is köszönöm a választ.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Horváth Tamás
Master Wizard


Csatlakozott: 15.Szept. 2008 10:49
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 13.Nov. 2010 21:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

SORRENDBEN A VÁLASZOK:
Igen
Ha vigilance van egy lényen, akkor nem kell elfordítanod, ha támadsz vele. Ezt jelenti.
Sajátot is.
Igen.
A harcban először a first strike sebzés osztódik ki. A first strike és a sima sebzés között lehet kijátszani instantokat, képességeket (prioritást kapnak a játékosok). Ha egy first strike nélküli lény belehal a first strike sebzésbe, az már nem üt vissza.
Nem halhatatlan, csak a sebzések preventálódnak róla. Vagyis megölhető detroy hatásokkal (Terror, Doom Blade, etc.), exile-ba küldhető (pl. Brittle Effigy-vel), eltávolítható a játékból (pl. Condemn). Ha ráteszed a Pariah-t, akkor valóban nem kapsz sebzést, amíg le nem szedik a Pariah-t, vagy Cho-Mannót.
Min 60 kötelező. Nem érdemes nagyon sokkal többel játszani, mert akkor nehezebben jönnek ki a fontos lapok. (Meg keverni is nehezebb SmileSmile)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
crymic
Apprentice


Csatlakozott: 13.Nov. 2010 10:30
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 16.Nov. 2010 11:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Köszi a válaszokat és lenne megint pár kérdésem. Smile
Mi az a "Tap"? A Loxodon Mysticnek van egy ilyen képessége, hogy "Tap target creature.". Időtartam nincs mellette, így gondolom végleges valami, de egy "Tap"-olt (talán elrofgatott) lény védekezni tud még? Mi a helyzet, ha nem lényt hanem valami mást tappolok? Smile
Az enchantment - Aura meddig tartanak? A Pacifism lap miatt érdekelne, mert ha végleges, akkor ez elég erős.
Szóval Cho-Manno-t egy lény normál támadása nem tudja megölni?
Mi történik, ha elfogy a könyvtár/library?

Thx a válaszokat. Smile
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Horváth Tamás
Master Wizard


Csatlakozott: 15.Szept. 2008 10:49
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 16.Nov. 2010 14:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A "tap" az elfordítást jelenti. Elfordított lény nem tud blokkolni, és nem tudja használni az elfordítást igénylő képességeit. Ha nincs valami speckó hatás, akkor minden permanens visszafordul az untap fázisban (ezzel kezdődik a kör). A loxodon képessége hatására a kör végéig lesz elfordítva a lény.

Az enchantmentek játékban maradnak, amíg le nem szedik őket valahogy. Vagyis hatnak, amíg ott vannak.

Lény által okozott normál sebzésbe nem hal bele a harcban. De pl. egy Shockba sem.

Aki nem tud húzni a libraryből, amikor kéne neki, kikap.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
Tanaka
Apprentice


Csatlakozott: 18.Nov. 2010 21:26
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 29.Nov. 2010 16:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A Livewire Lash képességével nem vagyok tisztában a , spell amivel tárgetelni kell az csak varázslap lehet, tehát instant vagy sorcery? Vagy abilityvel is lehet, tehát képességgel amiben benne van a target creature?
És az entchament is kihozza a képeségét, ha csatolok hozzá? Mert az amikor lejön és csatolódik akkor az spell aszem?! De nem tudom ez targetnek minősül-e??
Emellett van egy Primal Cocoon nevű lap az elvileg minden körben "targeteli" ezzel működik?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Akelir
Judge


Csatlakozott: 10.Szept. 2008 07:30
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest - Szeged

HozzászólásElküldve: 01.Dec. 2010 09:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tanaka írta:
A Livewire Lash képességével nem vagyok tisztában a , spell amivel tárgetelni kell az csak varázslap lehet, tehát instant vagy sorcery? Vagy abilityvel is lehet, tehát képességgel amiben benne van a target creature?


Csak spellel történő célzásra kapcsol be a képesség. Tehát lehet Instant, Sorcery, vagy Aura kártya. Más spellek jellemzően nem tudnak célozni.

Ha képesség célzására is bekapcsolna, akkor egyébként nagyon egyszerű lenne használni a lapot, mert ha már rá van csatolva a lényre, akkor csak újra és újra equip-elni kéne ugyanarra a lényre a Lash-t - hiszen az equip maga is céloz - és lövöldözne két manánként kettőket.

Tanaka írta:

És az entchament is kihozza a képeségét, ha csatolok hozzá? Mert az amikor lejön és csatolódik akkor az spell aszem?! De nem tudom ez targetnek minősül-e??


Az Aura SPELLEK mindig céloznak. Ez azt jelenti, hogy amíg a stacken vannak, célozzák a lényt, amihez csatolni kívánod. De amint lejönnek a csatatérre és csatolódnak, már nem spellek, hanem PERMANENSEK és többé nem céloznak.

Tanaka írta:

Emellett van egy Primal Cocoon nevű lap az elvileg minden körben "targeteli" ezzel működik?


Nem, a Cocoon nem targeteli minden körben, mert a Cocoon képességében nincs benne a "target" szó. És, lásd fentebb, ez egyébként is egy képesség, tehát nem tudná bekapcsolni a Lash-t akkor sem, ha célozna.

Maga a Cocoon viszont, amikor Aura spellként a stacken van, be tudja kapcsolni a Lash-t.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
Tanaka
Apprentice


Csatlakozott: 18.Nov. 2010 21:26
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 01.Dec. 2010 13:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

köszönöm szépen
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
soma12
Apprentice


Csatlakozott: 29.Okt. 2010 21:59
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 04.Dec. 2010 15:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello

Azt szeretném megtudni, hogy ha van a battlefielden egy Lux Cannonom és egy Indomitable Archangelem attól még tudom használni a Lux Cannon képességét (úgy, hogy 3 artifactom van lent)?

Előre is kösz: Soma
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
attis
Apprentice


Csatlakozott: 22.Nov. 2010 14:29
Hozzászólások: 4

HozzászólásElküldve: 04.Dec. 2010 17:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,

szerintem tudod - amennyiben a cannon-al nem saját artifact-ot célzol.

Az Angyal csak a saját artifact-ok célzását tiltja, a többi permanens legális célpont.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Akelir
Judge


Csatlakozott: 10.Szept. 2008 07:30
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest - Szeged

HozzászólásElküldve: 04.Dec. 2010 18:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

attis írta:

szerintem tudod


Szerintem is. Akkor már ketten vagyunk, nem tévedhetünk.

Komolyra fordítva a szót: ha esetleg arra gondolt a kérdező, hogy a Lux Cannon legelső képességét használhatja-e shroud mellett, a válasz: igen, mert a countert rátevő képesség nem céloz (hiszen nem szerepel benne a "target" szó)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
attis
Apprentice


Csatlakozott: 22.Nov. 2010 14:29
Hozzászólások: 4

HozzászólásElküldve: 04.Dec. 2010 19:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez utóbbi variáció nekem eszembe sem jutott... régen magiceztem Smile
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
soma12
Apprentice


Csatlakozott: 29.Okt. 2010 21:59
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 04.Dec. 2010 22:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kösz! Valóban az első képességre gondoltam csak elfelejtettem leírni.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Tanaka
Apprentice


Csatlakozott: 18.Nov. 2010 21:26
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 06.Dec. 2010 15:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Megkérdezhetem, hogy mi az a Magic the Gathering Online, amiről egy másik forum témában beszéltetek?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Horváth Tamás
Master Wizard


Csatlakozott: 15.Szept. 2008 10:49
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 06.Dec. 2010 15:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A Magicet lehet online is játszani mások ellen, saját accounttal. Ott tulajdonképpen virtuális gyűjteményed lehet, de minden hasonlóan megy a való élethez. Vannak versenyek és mókajátékok, draft, sealed, t2, extended, stb... Ugyanúgy van nevezési díj a versenyekre, lehet cserélgetni, lapokat vásárolni, stb.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
Tanaka
Apprentice


Csatlakozott: 18.Nov. 2010 21:26
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 06.Dec. 2010 16:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm, én jobban szeretem a kártya illatát...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
wakummaci
Apprentice


Csatlakozott: 21.Dec. 2010 22:28
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 02.Jan. 2011 17:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem igazán tudtam, hogy hol tegyem fel a kérdést, úgy gondoltam ide simán elfér:

Sealeden, illetve prerelease-en mi értelme van annak, hogy a játékosok kibontják a boostereket, majd mindenki más valaki poolját kapja meg?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
hegyigab
Gazda


Csatlakozott: 01.Szept. 2008 22:26
Hozzászólások: 291

HozzászólásElküldve: 02.Jan. 2011 18:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

wakummaci írta:
Nem igazán tudtam, hogy hol tegyem fel a kérdést, úgy gondoltam ide simán elfér:

Sealeden, illetve prerelease-en mi értelme van annak, hogy a játékosok kibontják a boostereket, majd mindenki más valaki poolját kapja meg?


Így a játékosok nem fognak otthonról hozott tuti lapokat beleügyeskedni a pool-ba.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
wakummaci
Apprentice


Csatlakozott: 21.Dec. 2010 22:28
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 03.Jan. 2011 00:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

hegyigab írta:
wakummaci írta:
Nem igazán tudtam, hogy hol tegyem fel a kérdést, úgy gondoltam ide simán elfér:

Sealeden, illetve prerelease-en mi értelme van annak, hogy a játékosok kibontják a boostereket, majd mindenki más valaki poolját kapja meg?


Így a játékosok nem fognak otthonról hozott tuti lapokat beleügyeskedni a pool-ba.

Erre gondoltam enis, de csere utan ugyanannyi esely van beleugyeskedni barmit is , mint csere elott, nemde?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
hegyigab
Gazda


Csatlakozott: 01.Szept. 2008 22:26
Hozzászólások: 291

HozzászólásElküldve: 03.Jan. 2011 10:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy másik játékos regisztrálta a pool-t. Bárki azon már csak úgy tud változtatni, hogy nyomot hagy. (Javítás, áthúzás, akármi.)
Ha pedig csak simán betesz egy-két extra lapot, akkor azt deckcheck során észre fogjuk venni.

Ilyenért a büntetés azonnali kizárás a versenyről, amelyet jellemzően néhány év versenyzéstől való eltiltás is követ.

A potenciálisan megnyerhető pár boosterért a legtöbben nem teszik kockára a magices karrierjüket. (Ahol nem csak pár booster a tét (PTQ, Nemzeti, GP), ott elegendően sok pakliellenőrzés van ahhoz, hogy az ilyen jellegű próbálkozásokat jó eséllyel kiszűrjük.)

Nem véletlen, hogy nem jellemző ez a fajta magatartás. (Legalábbis azokon a versenyeken, amelyeken én szoktam bíráskodni.)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
wakummaci
Apprentice


Csatlakozott: 21.Dec. 2010 22:28
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 03.Jan. 2011 14:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

hegyigab írta:
Egy másik játékos regisztrálta a pool-t. Bárki azon már csak úgy tud változtatni, hogy nyomot hagy. (Javítás, áthúzás, akármi.)
Ha pedig csak simán betesz egy-két extra lapot, akkor azt deckcheck során észre fogjuk venni.

Ilyenért a büntetés azonnali kizárás a versenyről, amelyet jellemzően néhány év versenyzéstől való eltiltás is követ.

A potenciálisan megnyerhető pár boosterért a legtöbben nem teszik kockára a magices karrierjüket. (Ahol nem csak pár booster a tét (PTQ, Nemzeti, GP), ott elegendően sok pakliellenőrzés van ahhoz, hogy az ilyen jellegű próbálkozásokat jó eséllyel kiszűrjük.)

Nem véletlen, hogy nem jellemző ez a fajta magatartás. (Legalábbis azokon a versenyeken, amelyeken én szoktam bíráskodni.)

Így már érthető köszi, nem tudtam, hogy csere előtt van regisztráció.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Klujbert
Apprentice


Csatlakozott: 03.Jan. 2011 16:38
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 03.Jan. 2011 19:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Régen játszotam Magicet, most ujrakezdem. Örököltem pár lapot egy ismerősömtől. Szinte csak piros lapok vannak benne, vegyesen lény, instant,
sorcery, artifact is van benne dögivel.
Összeállítottam egy paklit. Érdekelne a véleményetek.

2 Balduvian Barbarians
1 Bloodrock Cyclops
1 Keldon Vandals
1 Caterwauling Boggart
1 Cosi's Ravager
1 Tar Pitcher
1 Lavacore Elemental
3 Cinder Elemental
1 Goblin Brigand
1 Bogardan Lancer
1 Drooling Ogre
1 Hearth Kami
1 Mogg Bombers

2 Thunderbolt
2 Smash
2 Aliban's Tower
1 Lightning Blast
1 Puncture Blast
1 Heat Ray
1 Lightning Dart
1 Shatter

3 Volcanic Hammer
2 Tremor
1 Jaws of Stone
1 Consuming Bonfire
1 Lava Brust
1 Lava Axe
1 Fit of Rage
1 Steam Blast

1 Terminal Moraine
21 Mountain

Enchant és artifact nincs benne. Monored pakli és én a támadás híve vagyok.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
wakummaci
Apprentice


Csatlakozott: 21.Dec. 2010 22:28
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 04.Jan. 2011 01:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Klujbert írta:
Sziasztok!

Régen játszotam Magicet, most ujrakezdem. Örököltem pár lapot egy ismerősömtől. Szinte csak piros lapok vannak benne, vegyesen lény, instant,
sorcery, artifact is van benne dögivel.
Összeállítottam egy paklit. Érdekelne a véleményetek.

2 Balduvian Barbarians
1 Bloodrock Cyclops
1 Keldon Vandals
1 Caterwauling Boggart
1 Cosi's Ravager
1 Tar Pitcher
1 Lavacore Elemental
3 Cinder Elemental
1 Goblin Brigand
1 Bogardan Lancer
1 Drooling Ogre
1 Hearth Kami
1 Mogg Bombers

2 Thunderbolt
2 Smash
2 Aliban's Tower
1 Lightning Blast
1 Puncture Blast
1 Heat Ray
1 Lightning Dart
1 Shatter

3 Volcanic Hammer
2 Tremor
1 Jaws of Stone
1 Consuming Bonfire
1 Lava Brust
1 Lava Axe
1 Fit of Rage
1 Steam Blast

1 Terminal Moraine
21 Mountain

Enchant és artifact nincs benne. Monored pakli és én a támadás híve vagyok.

Szia!
A monored szerintem kezdésnek jó lesz belerázódni. Enchant és artifact nem kötelező, hogy legyen egy deckben, nem attól lesz feltétlenül jó Smile.

Arra figyelj, hogy a decked ha jól láttam csak Legacy-ben legális.
Én nem feltétlenül tennék main deckbe artifact ölést csak úgy, inkább sideboardba, és ha olyan deckkel kerülök össze akkor pakolnám bele.

e: még annyit, hogy megláttam a végén a terminal moraine-t, én azt is kihagynám, szerintem csak hátrány a deckedben.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése   Binder (0 cards)
Klujbert
Apprentice


Csatlakozott: 03.Jan. 2011 16:38
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 04.Jan. 2011 19:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

wakummaci írta:
Klujbert írta:
Sziasztok!

Régen játszotam Magicet, most ujrakezdem. Örököltem pár lapot egy ismerősömtől. Szinte csak piros lapok vannak benne, vegyesen lény, instant,
sorcery, artifact is van benne dögivel.
Összeállítottam egy paklit. Érdekelne a véleményetek.

2 Balduvian Barbarians
1 Bloodrock Cyclops
1 Keldon Vandals
1 Caterwauling Boggart
1 Cosi's Ravager
1 Tar Pitcher
1 Lavacore Elemental
3 Cinder Elemental
1 Goblin Brigand
1 Bogardan Lancer
1 Drooling Ogre
1 Hearth Kami
1 Mogg Bombers

2 Thunderbolt
2 Smash
2 Aliban's Tower
1 Lightning Blast
1 Puncture Blast
1 Heat Ray
1 Lightning Dart
1 Shatter

3 Volcanic Hammer
2 Tremor
1 Jaws of Stone
1 Consuming Bonfire
1 Lava Brust
1 Lava Axe
1 Fit of Rage
1 Steam Blast

1 Terminal Moraine
21 Mountain

Enchant és artifact nincs benne. Monored pakli és én a támadás híve vagyok.

Szia!
A monored szerintem kezdésnek jó lesz belerázódni. Enchant és artifact nem kötelező, hogy legyen egy deckben, nem attól lesz feltétlenül jó Smile.

Arra figyelj, hogy a decked ha jól láttam csak Legacy-ben legális.
Én nem feltétlenül tennék main deckbe artifact ölést csak úgy, inkább sideboardba, és ha olyan deckkel kerülök össze akkor pakolnám bele.

e: még annyit, hogy megláttam a végén a terminal moraine-t, én azt is kihagynám, szerintem csak hátrány a deckedben.


Vintage és legacy. Köszi. Remélem később sikerül bele rázódnom.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése   Binder (0 cards) MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Kezdőknek Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
5 / 6 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.


Powered by phpBB © 2014 phpBB Group
Magyar fordítás © Andai Szilárd